כללית: חנוכה שמח במיוחד

    חיים כץ No Comments on כללית: חנוכה שמח במיוחד

    כללית מסכמת חודש גדוש פעילויות לטובת לקוחות כללית • מגוון מסיבות חנוכה במחוזות השונים צפון,דן,מרכז ,חיפה • דואגים לתרבות ברחבי הארץ

    קופת חולים 'כללית' צילום: גל תעשיות שלטים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כללית מחוז צפון
    בערב נשות ובנות חב"ד שהתקיים בצפת לרגל י"ט כסלו , נשא הרב זיו קצבי שליט"א את המשא העיקרי ובשפתו המרתקת ענה על השאלה כיצד להעיר את העיקר ולהחיות את הנפש. בהמשך עלתה הגברת נעמי הדס-קגן ושיתפה את קהל המשתתפות בסיפור אישי, המציג תעצומות נפש בהתמודדות שלא תיאמן.

    האמניות ליאורה רות, שרה דגן ורחל פרנצי חתמו את האירוע וריגשו את המשתתפות במופע ניגונים אומנותי.

    באירוע נוסף שערכה כללית בצפת בהשתתפותן של כשלוש מאות נשים שהצדיעו לשירותי בריאות כללית, ישבו המשתתפות מרותקות והאזינו להרצאתה של גברת נחמה נבון שריתקה את השומעות בהרצאתה בנושא שלום הבית ונהנו ממופע הסטנד אפ החדש של סמדר מורג בנושא זה.

    גם לנשות מרום הגליל והסביבה דאגה כללית וקיימה ערב מרתק. הערב הותיר רושם אדיר על המשתתפות. הערב שילב סדנא מיוחדת להכנת קינוחים בריאים וטעימים שהעבירה הגברת רחל חכמון, מופע קומי מרתק "בקרוב אצלך" של השחקנית והזמרת סמדר מורג לצד, אירוח מלבב שהיה נאה לעין וטעים לחיך.

    בטבריה- לקחה כללית את קונספט צעד נוסף קדימה וקיימה מסיבת חנוכה בריאה ייחודית לגברים ביום ראשון, נר שני של חנוכה בתלמוד תורה "זכרון מאיר".

    הערב שהתקיים בהפקה מרשימה של 'כללית' בעיר ובשיתוף המועצה הדתית טבריה, לא ישכח עוד זמן רב. המטען העשיר שנטלו עימם בערב זה – הן מבחינת המסרים הבריאותיים, הן מבחינת התכנים התורניים והן מבחינת החוויה והשירה שהדהדה למרחקים ימשיכו ללוות את המשתתפים עוד זמן רב.

    כללית מחוז חיפה
    ערב ייחודי ומהנה התקיים בכ"ז בכסליו, נר שלישי של חנוכה, בהיכל התרבות נהריה. בערב הנשים השתתפו מאות נשים שנהנו מתכנים עשירים, מרתקים ומעניינים.

    את הכנס תפתח פרופסור חן שפירא, מנהלת מרחב חיפה, שהציגה את מגוון השירותים של כללית.

    ד"ר לילך שמר, מומחית בנוירולוגית ילדים, נתנה את כל המידע בנושא הפרעות קשב וריכוז בהרצאתה המרתקת. לסיום, נהנו המשתתפות ממיטב הקטעים המצחיקים במופע 'הנבחרת' של טלי אברהמי.

    כללית מחוז דן
    מרפאת 'כללית' רבי עקיבא ומרפאת 'כללית' ברחוב הפלמ"ח, הוכיחו שוב את המעורבות העמוקה שלהן בקהילה תוך שאינן חוסכות כל מאמץ כדי להעמיק את הקשר ביניהן לבין תושבי השכונה. שני ימי הפנינג חוויתי לילדים התקיימו בשתי מרפאות 'כללית' בבני ברק -ברחוב רבי עקיבא ובמרפאה ברחוב הפלמ"ח.

    החגיגות כללו חוויות מהנות לילדים בגילי 5-6. התוכנית שילבה הנאה ובריאות כאחד, כאשר הילדים הוזמנו לקחת חלק בפעילות לכבוד החנוכה, להתחסן מפני שפעת ולקבל מידע על אורח חיים בריא.

    בפעילות נהנו הילדים מסדנת בריאות, השתתפו בפעילויות מהנות,למדו גם אורח חיים בריא, על ויטמינים מזינים, על חשיבות אכילת פירות וירקות ועוד. בנוסף, הילדים נהנו מהרצאה מרתקת של 'לוחם אש' על עבודתו בכיבוי השריפות.

    במקביל לפעילות תיעדו צוות האחיות של המרכז מדדי גובה ומשקל, לצורך בדיקת התפתחות ומעקב אחר הגדילה של הילדים לאורך זמן,וילדים רבים התחסנו גם נגד השפעת.

    כללית מחוז מרכז
    כללית השתתפה בערב ייחודי של חסידות בעלז' בשיתוף 'כללית' ,שנערך לכבוד נשות קהילת בעלזא. לאירוע, הערב התקיים בשבוע שעבר במרכז פיס בית מלכה והגיעו אליו מאות נשים, שנהנו מהרצאה מרתקת וחשובה ומפעילות חוויתית.

    באירוע לקח חלק מומחה לרפואת משפחה ד"ר מיכאל תורג'מן שמנהל במסירות רבה את מרפאת כללית ברובע ג, ד"ר תורג'מן ריתק את המשתתפות בהרצאה חשובה בנושא פיברומיאלגיה גוף ונפש אבחון ודרכי טיפול. במסגרת ההרצאה ד"ר תורג'מן הציג מצגת מרתקת שליוותה את דבריו.



    0 תגובות